2017/05/03

Jarní očista s nejlepší britskou přírodní kosmetikou

Je tu jaro. Příroda rozkvétá, zahaluje se do pestrých barev a  po dlouhé zimě konečně znovu ožívá. Stejně tak naše těla touží po jarní očistě. Možná jste už začali s nějakou detoxikační dietkou, ale nenapadlo vás, že byste mohli dopřát jarní osvěžení i své pleti. Pojďte zahájit očistu spolu s námi, a to s odborníky na slovo vzatými - přírodní kosmetikou britských značek.



Přiznám se, že co se týká kosmetiky, vždycky jsem byla spíš ta, která koukala, jak si kamarádky užívají nakupování krémů, masek na obličej a balzámů na vlasy. Já jsem nechávala "své jmění" v oddělení bydlení a kosmetické vychytávky mne nechávaly chladnou. A není tomu tak dávno. Teď jsem asi dospěla či co :-) Najednou jsem pocítila potřebu o sebe více pečovat. A když se na Nordic Day objevila nová přírodní kosmetika, potřebovala jsem ji prostě vyzkoušet.

Sáhla jsem po voňavých a zcela přírodních skvostech od Plum & Ashby a Nathalie Bond, které jsem pro vás nafotila v mém holčičím koutku v ložnici.



Venku to na jaro pořád ještě nevypadá, a tak jsem si ho chtěla vytvořit alespoň doma. Rozhodla jsem se pro osvěžení své klasické minimalistické černobílé v podobě světle růžové, fialové, modré a přírodních tónů - ty nikdy nezklamou a hodí se k čemukoliv.

Základem stylingu se staly skleněné vázy Omaggio Plum 28cm a Omaggio Plum 17cm, které jsem doplnila skleněným svícnem Omaggio v barvě Plum a Steel Blue. Celá tato kolekce je novinkou roku 2016. Svým jemný vzhledem se perfektně hodí na řezané květiny, ale vynikne i zcela samotná, jak můžete vidět na fotkách.

Dívčí koutek pak dolaďuje akvarelový plakát Ballerina 50x70-cm a závěsná dekorace s osmi skleněnými vázičkami, do které jsem vložila fialový tulipán a větvičky eucalyptu. Tato dekorace se mi zalíbila natolik, že její menší provedení se u nás doma usadí natrvalo. Stejně tak jako kulatý slaměný koš Natural, ke kterému se jednoznačně hodí jemný ručník Tine K white.



Asi jako každá žena mám závislost na jakýchkoliv módních doplňcích a v poslední době se mou závislostí staly hodinky. Nově na Nordic Day můžete vídat i švédskou značku Triwa, a tak i moje volba padla právě na ni. Hodinky Triwa Rose Falken Brown jsem spolu s oblíbenými rose gold šperky uložila do krásné dřevěné šperkovnice se zrcadlem, který perfektně doplňuje tác Veneer white/nature, na kterou jsem odložila přírodní kosmetiku.




1. Černobílá klasika Plum & Ashby

Pokud si potrpíte na ryze skandinávské barvy, jistě vás potěší nádherné minimalistické obaly od Plum & Ashby, za kterou stojí Vicky White a její čtyřnohý miláček. Už to je velmi sympatické, že? Jejich produkty se líbily natolik, že si zasloužili nominaci na cenu za design od ELLE Decoration. Musím říct, že opravdu oprávněně. Mne však nenadchlo jen úžasné balení, ale i jejich opojná vůně.




Které kousky bych vám jednoznačně doporučila? Pokud si chcete dopřát luxusní péči, začněte čistícím peelingem na ruce Wallnut Rosemary oil, který vaše ruce zbaví veškerých nečistot i odumřelé kůže. Ve skrytu duše doufám, že se tento přípravek objeví i ve větším balení přímo na tělo, protože ruce po něm byly neuvěřitelně hebké. K odstranění můžete použít vodu nebo jemný pruhovaný ručník Pinstripe.

Když tuto péči pak zakončíte krémem na ruce Honey & Jojoba oil budete v šoku, jak krásné ruce můžete mít - skoro jako dětskou prdelku :-) Pokud by vám ani tato péče nestačila, hýčkejte své tělo mlékem na tělo a ruce Seaweed & Samphire, které má jemně nasládlou vůni. K celé té pečující proceduře si zapalte samozřejmě svíčku, ať dokreslíte útulnou atmosféru. Já jsem sáhla po cestovní svíčce Orange & Nutmeg - Renew a Citrus & Basil - Refresh, které váš domov provoní omamnou vůní, a navíc ji díky šroubovacímu víčku můžete přenášet s sebou do kanceláře, domů nebo na holčičí odpoledne s kamarádkami.




2. Jemně pastelové opojení s Nathalií Bond

Pokud vám k jaru minimalistická černobílá klasika neladí a potřebujete více barev i v kosmetice, doporučuji se zaměřit na Nathalii Bond. Její úžasně produkty s jemně pastelovými obaly na mne dýchly sluníčko a to pravé jaro. Veškerá kosmetika se vyrábí ručně bez jakékoliv chemie. Všechny butelky navíc plní v Anglii, nejsou vyráběny v žádném masovém počtu, a tak si zachovávají svou výjimečnost a originalitu. 


Z výrobků Nathalie Bond mne asi nejvíce zaujal tělový olej Rose Geranium + Patchouli, který se díky své olejové textuře dostane do kůže lépe než klasické krémy, takže o celodenní hydrataci je postaráno. V žebříčku oblíbenosti mu pěkně šlape na paty tělový balzám Lavender + Bergamot, který můžete použít na kteroukoliv část těla - na ruce, nohy, obličej, ale dokonce i na vousy (v mém případě spíše na zkrocení divokého obočí :-)). 

V koupelně by vám nemělo chybět univerzální tekuté mýdlo Orange + Cedarwood a Peppermint + Eucalyptus, které můžete použít i jako šampon na vlasy. Taky tak milujete univerzálnost? :-)

Jak už bylo zmíněno, bez svíček by to nebylo ono. Takže i zde najdete dechberoucí (rozuměj neuvěřitelně vonící :-)) svíčky Lavender + Bergamot a Rose Geranium + Patchouli, které se k mému výběru naprosto dokonale hodí. Voní totiž stejně jako mnou favorizované produkty.





A nesmí chybět ani fotka balení - protože tyto krásné produkty se skrývají v ještě krásnějších papírových dózách, které určitě využijete i jinde. Já je například vidím jako stylovou krabičku na kosmetické štětce či dokonce na propisky v pracovně. Stylové obaly určitě uvítáte i v případě, že nějaký ze zmíněných pokladů budete chtít věnovat své mamince nebo kamarádce. Papírové tubusy dodají dárku vznešenost, no ne?






Tak která kosmetika vás zaujala více? Já se nemohu rozhodnout, u obou značek mám svého horkého favorita, kterého bych chtěla mít doma už napořád. :-)

Za celý tým Nordic Day se s vámi loučí voňavá Tereza

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za vaši návštěvu a komentáře! :-)