2017/01/19

Inspirujeme / Novoroční předsevzetí s Nicolasem Vahé

Kdo z vás si dal novoroční předsevzetí? A opravdu je plníte? Já si je dávám každý rok, ale většinou nesplním ani jedno z nich... Vloni to však bylo jiné. Byla jsem po porodu a řekla jsem si, že začnu konečně zdravě jíst a zhubnu ty kila navíc. U prvního dítěte to šlo samo, ale po druhém už to tak lehce nešlo a tak jsem musela zakročit. 


Musím říct, že ač miluji steaky, tataráky a klobásky, vždycky jsem byla také zeleninová. Když byla k jídlu zelenina, skákala jsem radostí, a tak jsem své shazování začala právě na zelenině. Po skoro 5 měsících jsem měla dole 8 kg a to jsem se nijak neomezovala, prostě jsem začala myslet trochu jinak a jídlo si užívat i bez nálože kalorií. Najednou jsem se cítila skvěle a hlavně se mi zvedlo sebevědomí a já se konečně alespoň trochu přestala podceňovat.

A v tom mi pomohl i Nicolas Vahé. Ptáte se jak mi mohl pomoci francouzský šéfkuchař? Jednoduše. Jeho koření dovedlo mé saláty k naprosté dokonalosti. A mně to pak šlo opravdu samo, na každé jídlo jsem se těšila. A letošní rok jsem začala samozřejmě zase s ním. :-) 

Tak hurá do zdravého stravování!


Stůl jsem prostřela pro dva, ač by mě manžel se salátem hnal. Nevím, jací jsou vaši muži, ale ten můj je prostě masový. :-) 


Zamilovala jsem si kolekci Sandrine od Bloomingville, a tak jsem moc ráda, že jsem si její Off white verzi mohla osahat a vyzkoušet. Zvolila jsem obědový talíř, menší keramický hrneček na výborný čaj s karamelem a oválný servírovací talíř Sandrine Matte Offwhite, který v kombinaci s přiborovým setem Black působí velmi elegantně a originálně. Nezbytnou součástí toho všeho jsou samozřejmě papírové ubrousky s vtipným nápisem od Bloomingville a Chequered od Nicolase Vahé.


K podávání zdravých dobrot je potřeba salátový set Acacia, který mne velmi nadchl svým vzhledem. Miluji tyhle dřevěné kuchyňské doplňky a ta barva dřeva je naprosto úžasná. A proto jsem i jako podnos pro kořenky použila dřevěné prkénko Acacia, které salátový set pěkně doplňuje.


Mou nejoblíbenější bylinkou je bazalka. A díky ní jsem po dlouhé době jsem konečně využila dřevěné mističky a bazalku do nich jen tak položila. Díky tomu je hned při ruce, kdyby si někdo chtěl svůj salátek dochutit. Vypadá to spolu s kulatou břidlicovou podložkou Slate docela roztomile, co říkáte?:-)



Kdo mě zná, ví, že jsem do produktů od Nicolase tak trochu blázen, a tak mám doma už slušnou sbírku. Pro novoroční styling jsem vybrala černý pepř s citronovou kůrou a olivový olej s česnekem, zbytek jsou mé vlastní zásoby (říkám to velmi pyšně :-). Jak je vidět, nejvíc se u nás doma používá sůl s parmazánem, kterou vám tímto vřele doporučuji! Je to moje nejoblíbenější koření. Hodí se naprosto ke všemu, jídlo přenese do úplně jiné dimenze, opravdu.

Do mé sbírky patří i směs bylinek na masosůl s rajčaty a provensálskými bylinkamisůl s "tajnou přísadou"olej z vlašských ořechů a výborný olivový olej v keramické dóze, kterou pak můžete použít na jakýkoliv olej a věřte, že vám v kuchyni udělá opravdu parádu!



Nevím, zda to tak máte i vy, ale já musím mít při vaření pořád po ruce nějakou utěrku. Kuchyňská utěrka White/Royal Blue skvěle ladí s keramickými mističami Mio blue/green 15cm a Mio blue/green 14cm

Ač jsem spíše milovník neutrálních barev, tyto mističky mě opravdu nadchly a kdo ví, třeba se jednou objeví i v mé kuchyňské výbavě. Bazalka v betonovém květináči s podtáckem Grey M jejich zajímavý odstín jen podtrhuje.




Hlavní přísadou mého salátu ve většině případech bývá i pesto, které miluji snad ke všemu. Například včera jsem ho měla jen tak s houskou :-) Nicolas Vahé má na výběr hned několik druhů, já jsem vybrala všemi oblíbenou klasiku - bazalkové pesto s parmazánem a pro mě méně známou verzi ze zelených oliv s mandlemi.


Myslím, že do každé kuchyně by měla patřit nějaká zástěra. Já tu svou sice mám, ale moc ji nepoužívám a vždycky si to pak vyčítám. Poprskané oblečení, ač domácí, mi moc velkou radost nedělá. Zato kuchyňská zástěra Nicolas Vahé udělá radost jistě každému!


A zde je jednoduchý recept na závěr. Moje saláty bývají dost podobné, ale tento mám ze všech nejraději. Je opravdu velmi jednoduchý a chutný.


Salát podle Terky

Potřebujete:



Postup:

Kuřecí filety omyjte, dochuťte směsí bylinek na maso a osmažte (nejlépe na kokosovém oleji). Zeleninu si pokrájejte a spolu s rukolou důkladně smíchejte s pestem. Podávejte s vychlazenými filetami.


Je mi jasné, že tohle zvládne každá z nás, ale věřte, že díky Nicolasovi se budete oblizovat více než normálně a vaše předsevzetí vám půjde jednoduše samo :-)

Za tým NordicDay přeje krásné dny Tereza

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za vaši návštěvu a komentáře! :-)