2016/11/18

Dekorujeme / Jak si na Vánoce vyzdobit seversky laděný obývák

Po jednom prosněženém víkendu a po postavení prvního letošního sněhuláka na nás dýchla vánoční atmosféra. No dobře, možná hlavně na mě :-) Na letošní Vánoce se těším ještě více, než na kterékoliv jiné, protože si poprvé rozdáme dárky doma sami, jen my čtyři. A to pro mne, jako citlivku, bude velkolepý zážitek plný dojetí.Proto můj vánoční styling bude hlavně o tom, jak se u nás čeká (bude čekat) na Ježíška. 

Jako malá jsem milovala adventní kalendáře, tenkrát (no, ono to není zase tak dávno :-)) to byly hlavně ty čokoládové. Dnešní maminky jsou však velmi kreativní a vyrábějí je samy, což se mi moc líbí. A byl takový i můj plán. Ale pak jsem se nadchla do možnosti látkového domečku - a původní plán byl hned tatam. Však my se s Matýskem vyřádíme jinde, tak proč nebýt pro jednou "lenivější" :-)

Celé vánoční dekorování jsem pojala v kombinaci přírodní (hlavně zelené), zlaté a černé barvy. 




Hlavním vánočním kouskem, ze kterého jsem vycházela, se tedy stal Adventní kalendář House, který nejlépe vynikne zavěšený na zdi jako obraz. Matýsek na něj sice nedosáhne, ale výhodu to má - nebude ujídat cukrovinky dopředu. Kapsičky kalendáře nemusí být naplněné jen sladkostmi. Jako překvapení pro děti můžete použít i nějakou malou hračku, pastelky nebo razítka. 

Skvěle se k němu hodila Porcelánová ozdoba Black Splash či Circle od značky ferm LIVING, která mne opravdu nadchla. V pozadí pak můžete vidět Girlandu z šišek Black, kterou jsem zavěsila na žebřík.







Dalším důležitým kouskem vánoční (ale u nás hlavně mikulášské) výbavy bývá punčocha. Mě nadchla Vánoční punčocha Winterland Christmas Black. Co dobrého by do ní člověk schoval? U nás to budou jednoznačně velmi oblíbené mandarinky. Nebo uhlí pro zlobivky?:-)

Punčocha je ze stejné kolekce jako koberec pod stromeček Winterland. Ten jsem použila pod konferenční stolek a myslím, že mu to tam moc sluší. Viděla bych ho klidně i v dětském pokojíčku, protože se moc líbil i mému malému pomocníčkovi (ten na vás čeká na konci článku).







Pro vychutnání zimní chvilky s šálkem čaje se skvěle hodí kolekce Maria od Bloomingville, která má krásné zlaté akcenty. Já jsem použila Mini tácek Maria se vzorem Let it snow, který se dá využít na pár kousků cukroví, keramický hrnek Maria a keramickou čajovou konvici Maria, ať máme čaj hezky teplý

K dokonalému doladění vánoční atmosféry posloužila Vykrajovátka na cukroví v dárkovém balíčku Gold, které jsem zvolila v dekoru hvězd a stromečků. Každá sada obsahuje 3 kusy, já jsem jich pár použila na stolek a zbytek jako překvapení do adventního kalendáře.







A když už jsme zase zpátky u toho kalendáře - do jedné z kapsiček jsem vložila i svítící LED drátek Brass String, který se dá krásně tvarovat. Drátek jsem použila i na větvičky, na kterých vynikne krásná zlatá barva a která skvěle ladí k Vánoční ozdobě Effects brass. Stejně tak souzní i s bílou vánoční ozdobou Variety a porcelánovou hvězdou, kterou můžete mít ve dvou různých provedeních. Přírodní nádech jehličnatých větviček podtrhl papírový box Craft kulatý. Tuto kombinaci mám obzvlášť ráda, proto chystám něco podobného i pro náš stromeček.



Mým největší favoritem k dokonalému doladění vánoční atmosféry byl známý svícen Kubus 4 Brass. Musím říct, že je opravdu krásný, hned po vybalení jsem z něj zůstala doslova paf

Pro zútulnění jsem zapálila svíčky a do volného prostoru použila další vánoční ozdoby. Tentokrát mi posloužila další porcelánová hvězda, větší varianta již zmiňované kovové ozdoby Effects Brass a černá kamarádka vánoční ozdoby Variety.



Když jsem vybalila druhý kousek od By Lassen, tak na mne šly doslova mrákoty. Mísa Kubus black S byla vždy můj sen. Je opravdu krásná, posuďte sami.

Andílek pro mě znamená ochranu a proto jsem jeho postavu zvolila i zde. Porcelánová soška Angel Gold, kterou Matýsek nazval Ježíškem (někdy bych se chtěla vrátit do těch sladkých a nevinných dětských let) svůj účel plní opravdu dobře.

K Vánocům patří vůně stromečku a jehličí, a tak jsem ho použila kde se dalo - v míse Kubus jako podestýlku pod pěnové bonbony Marshmallows od Nicolase Vahé (kterého velmi doporučuji, jeho koření nemá chybu), ale i ve váze Clear, kde jsem ho spojila s milovaným Eucalyptem a Gypsophilou.



Poslední věc, která stojí za zmínku, je jemně nadekorovaná polička String. Na ni jsem umístila kovovou svítící hvězdu BrassZávěsný dekorativní parůžek Black jsem jen tak ledabyle položila a doplnila porcelánovými svícínky XMAS, které nám dávají jasně najevo, jaké období nás čeká. Bude to skvělé období! :-) 


Krásné před adventní dny za tým NordicDay přeje Tereza & malý pomocníček :-)



5 komentářů:

  1. Terezko, opravdu moc krásné, promyšlené do detailů, tleskám!
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Veroniko,
      nelze než souhlasit. Terezka vánoční výzdobu obýváku promyslela do posledního detailu. Přeji Vám krásný den, Petra, Nordic Day

      Vymazat
  2. Krása, určitě se nechám inspirovat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Mirko,

      jsme moc rádi, že jsme Vás mohli společně s Terkou inspirovat. Veškeré naše vánoční dekorace v čistém severském stylu naleznete zde http://www.nordicday.cz/kategorie/severske-vanoce/
      Přejeme Vám krásné předvánoční období :) Petra, Nordic Day

      Vymazat
  3. Paráda,Teri. Moc se Ti to povedlo.

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za vaši návštěvu a komentáře! :-)