2015/06/11

Zabydlujeme / Minimalistický beauty koutek

A tak trochu se s ním i zároveň loučím. Vypadá to zřejmě, že můj starý stolek přetřený na bílo, který mi sloužil dlouhou dobu jako toaletní, se na čas promění v přebalovací... Ale přesto jsem neodolala ještě vyzkoušet několik novinek a srdcovek z e-shopu Nordic Day a naposledy jej pro Vás zabydlet a vyfotit na blog.

Nakonec jsem zvolila jednoduchý minimalistický styling a mou oblíbenou černobílou kombinaci, kterou jsem doplnila fialovými akcenty v podobě kosmetiky Compagnie de Provence. Fialová řada s názvem Sweet Violet voní jak jinak moc příjemně po fialkách, a jelikož mám květinové vůně ráda, společně se zelenou řadou Fresh Ververine a růžovou Wild Rose (pokud nepočítám Anýz a Pačuli), patří mezi moje nejoblíbenější.



Můj beauty koutek mám umístěný pod oknem, protože se u něj nejčastěji líčím, a denní světlo je pro tuto činnost určitě nejlepší. Jak vidíte, stolek můžete využít téměř jakýkoliv, z vlastní zkušenosti bych ale doporučila alespoň jednu zásuvku nebo mít po ruce komodu. Ozvláštnit jej můžete zajímavým sedátkem či designovou židlí. Mě nejvíce zaujala ratanová široká a pohodlná černá stolička Modern Black od House Doctor, která je zároveň lehká na přenášení a jde pod stolek skvěle zasunout. Stěnu ještě zdobí tématický obrázek s ženskou tváří od Bloomingville.



To nejdůležitější je samozřejmě zrcadlo. Značka Normann Copenhagen je pro mě synonymum kvalitního a nadčasového designu, takže od ní jsem vyzkoušela stolní zrcadlo Black. To je pro změnu z pozinkované oceli, jenž mu dodává potřebnou stabilitu a lze jej pohodlně otáčet o 360°.



Jako bonus má navíc u podstavce odkládací plochu, na kterou jsem  si "odložila" svůj oblíbený parfém, vonnou svíčku Sweet Violet a delicate náramky od House Doctor.



Další úložný prostor tvoří nádherné skleněné dózy Smoke Brilliant připomínající vybroušené drahé kameny, a které jsou proto ideální právě na šperky. Ale já jsem do té větší schovala i drobná líčidla. Skleněný a broušený je také svícínek Facet glass Dark purple, jenž ze všeho nejraději používám i já na štětce nebo tužky na oči či řasenky.


Tělové mléko a krém na ruce Sweet Violet od Compagnie de Provence, Infinity náhrdelník Huiltquist (www.bellarose.cz)

A protože šperků mám mnohem více, vyzkoušela jsem ještě minimalistický kovový věšák na šperky Black, který spolehlivě zorganizuje všechny náramky a hlavně dlouhé řetízky.

Já všechny svoje beauty nezbytnosti přesunu asi na čas do nové koupelny, ale jakmile to bude možné, vytvořím si určitě toaletní koutek nový. Jak vidíte, zařídit jej je velmi snadné, a navíc díky němu budete mít kousek prostoru i času jen a jen pro sebe. Což je prostě skvělý pocit! A proto si takové malé místečko vyhradit kdekoliv doma doporučuji rozhodně každé ženě :-).

Užívejte slunečných červnových dní a příště se na Vás budu těšit s inspirací a fotkami koutku pro miminka.

Zdraví Šárka a Noric Day.

4 komentáře:

  1. Mám ten obrázek taky a když jsem ho měla vyfocený na blogu, ptala se mě má čtenářka, co to má ta paní za šmouhu na tváři, tak já jí napsala, že jsem si myslela, že si líčí oči a že je to řasenka. :) Tak jsem ráda, žes vybrala právě tento obrázek do zkrášlovacího koutku, protože podle mě tam padne jako ulitý.

    Papa, Olív

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani že jo? Já si myslím, že se taky maluje! :-) Děkujeme za milou návštěvu a moc zdravíme!

      Vymazat
  2. Tenhle minimalistický styling je nejlepší, ten miluju nejvíc na světě :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za vaši návštěvu a komentáře! :-)