2016/08/10

Dekorujeme / Narozeninová oslava našich dětí

Rok se s rokem sešel a já už nejsem jen novopečená maminka, ale maminka dvou "velkých" kluků. Naše druhé zlatíčko totiž oslavilo svůj první rok a v září pak oslaví své třetí narozeniny i první syn. K oslavě jsem ale využili radši teplých srpnových dní (ač mám babí léto ze všeho nejraději). 

Naše oslavy se konají vždy s rodinou, na kamarády přijde čas až oba trochu povyrostou a oslavy se ponesou v duchu Spidermana nebo Batmana (ve skrytu duše samozřejmě doufám že ne, ale co by člověk pro ty děti neudělal :)) Tentokrát jsem měla možnost dotáhnout svou představu ideální dětské party až do konce spolu s Nordic Day. V posledních měsících jsem si totiž velice oblíbila motiv zmrzlinek, které se na léto skvěle hodí. Tento motiv najdete u nás doma i v dětských pokojíčcích.  Téma oslavy bylo tedy od začátku jasné. Počasí nás sice chvilkami zlobí, ale na zmrzlinu máme chuť pořád, nebo ne?:-)

Všichni  u nás milujeme mátovou (barvu, zmrzlinu jsem ještě nezkoušela :)), a tak první volba padla na Plakát do dětského pokojíčku Hello Summer A3, který jsem zasadila do bílého rámu. Spolu s Písmenkovou girlandou Letter Banner Pastel tvoří perfektní dvojku, svými barvami přímo lákající k nakousnutí.




Na jakoukoliv oslavu patří Nafukovací party balónky s konfetami Little Magic, na které určitě doporučuji použít helium, konfety uvnitř pak hezky poletují. Můj dech takový efekt bohužel neměl, a tak jsem je pouze položila na skřínku jako dekoraci.


Mou největší vášní pro dekorování je polička String a tak jsem ji chtěla využít i při oslavě. Na ni jsem umístila oblíbený Svítící box s nápisy Lightbox A5, kterému dělala společnost roztomilá Noční LED lampička Milk - ráda využívám věci i jinak než na co jsou určené a v kombinaci se zmrzlinou mi lahev mléka přišla vtipná :) Zmrzlinovou mánii jsem pak doplnila Nočními LED lampičkami Mini Ice Cream v mintové a modré barvě. 

Mám moc ráda stříbrnou, a v kombinaci s ostatními barevnými doplňky vždy vytvoří takovou třešničku na dortu. Proto jsem data narození našich synů vytvořila pomocí Papírové girlandy Letter Banner Silver, která se skládá převážně z číslic a symbolů, jako jsou srdíčka nebo hvězdy. 




V pozadí můžete vidět další zmrzlinky - jedná se o Set pozvánkových kartiček s obálkou Ice Cream, které jsem přilepila pomocí washi pásek. Z jedné strany roztomilý obrázek, z druhé opravdová pozvánka k rozeslání hostům. Přišlo mi to prostě roztomilé :)


K finálnímu doladění naší dětské oslavy jsem na okna zavěsila ozdobné papírové koule. Motiv koule mi totiž přišel podobný jako kopeček zmrzky do kornoutu, a tak jsem ho použila po celém obýváku, jak jste si mohli všimnout na fotkách.






Jako nealkoholický přípitek, který může i starší syn, jsem zvolila melounovou limonádu s mátou. Skleničky jsem doplnila papírovou slámkou a na stůl položila Papírové ubrousky Eat all.

No a nakonec toho všeho můžete vidět naše dva malé oslavence. Myslím, že si to oba moc užili - Mareček (1 rok) byl nadšený z dortu a Matýsek (3 roky) zase z dárků :)




Přeji vám krásné letní dny a pokud chytáte nějakou oslavu - buďte s rodinou a s lidmi, které máte rádi! To je totiž to nejdůležitější!

Za tým Nordic Day přeje Tereza.

6 komentářů:

  1. Pěkné dopoledne,
    moc se mi líbí ty jemné pastelové barvy s kombinací té bílé, vypadá to hezky a věřím,že děti jsou nadšené.Samozřejmě přeji jen to nejlepší k narozeninám a ještě pěkné letní dny.Děti jsou kouzelné.
    Renča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Reny, nelze než souhlasit. Ty barevné kombinace jsou překrásné a dobře promyšlené. I Vám přejeme krásný zbytek letních dnů :) Petra, Nordic Day

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Milá Adélo, souhlasíme, Terce se to povedlo na jedničku! :) Přeji Vám krásný den, Petra, Nordic Day

      Vymazat
  3. Já mám 10 letou dceru a taky pro ni každý rok děláme oslavu. Vloni jsme ji na oslavu půjčili ozvučení a sklidilo to velký úspěch. Holky vydržely zpívat písničky celé odpoledne, tak jsem byla ráda, že se oslava povedla.

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za vaši návštěvu a komentáře! :-)