2016/05/23

Zabydlujeme / Pokojíček v Nordic stylu

V poslední době je Nordic styl čím dál tím oblíbenější. Já jsem mu před lety také propadla, ale naplno to propuklo až po přestěhování do současného domu. Tenkrát také vyvstala otázka, jak zařídit dětský pokoj, protože v tu dobu jsme měli devítiměsíčního prcka. Byla jsem si jistá, že celý dům chci držet ve stejné linii, ale měla jsem pocit, že čistě černá a bílá se do pokojíku nehodí.

V současné době máme děti dvě, dva kluky a tak jsem pro ně zvolila kombinaci bílé, šedé, černé a mint. V případě holčičky bych zvolila kombinaci s jemně růžovou.

Já osobně miluji ten neutrální základ, který díky doplňkům vypadá pokaždé trochu jinak. No a tak neustále něco přesouvám, přidávám či vyměňuji. Proto mne zadání pro tento článek moc potěšilo, protože novinky, které můžete na Nordic Day objevit, se nyní točí hlavně kolem dětí a opravdu stojí za to.

Pro styling dětského pokojíčku jsem si vybrala oblíbené kousky našich skandinávských sousedů. Některé z nich vídám skoro na každé fotce na Instagramu, a tak jsem se rozhodla to pojmout tímto směrem, ale zároveň trochu po svém. No a co si budeme povídat, také mě zajímalo, jaké ty produkty vlastně jsou, když se těší takové oblibě.



Jako první, co při vstupu do pokoje vidíte, je postel s roztomilým povlečením. Povlečení Junior Rose  má jemný dětský vzor s medvídky a mint mráčky, takže do konceptu celého pokojíku skvěle zapadá.


Proslulá dětská králičí LED lampa Miffy našla své místo na zemi - pro tohoto králíčka mám opravdu slabost a myslím, že děti budou mít také. Je to totiž nejen skvělý doplněk, ale i praktická věc - uklidňující světýlko se hodí i jako noční pomocník pro malé strašpytlíky :-).



Jako úložný prostor jsem zvolila dřevěný Úložný box na kolečkách Nothing Is Lostdo kterého jsem schovala roztomilý Kulatý polštářek Penguin a Povlak na polštář Gran black. Box je dodávaný včetně koleček, já jsem je však v rámci stylingu nepřidělávala, ale věřím, že je to určitě praktičtější, hlavně pro děti, které si jej pak mohou posunout kamkoliv chtějí a prakticky bez námahy.




O zútulnění se postaraly Pohlednice Sentiments ze kterých jsme vybrala čtyři nejlepší. Větší obrázek je pak Papírová fólie pro lightbox Little Boy, jenž se dá použít na Svítící box na obrázky Poster Lightbox A4. Na stolečku však vidíte Svítící box na obrázky Poster Lightbox A4, protože jsem až později zjistila, že na tento typ Lightboxu plakáty nejdou. U plakátů mě však velmi zaujal materiál, je z matného lehce plastického papíru a tím mi přijde vhodný i na zeď. Balení obsahuje 8 ks a bylo pro mne velmi těžké vybrat ten nejhezčí.



Vidíte tu nádhernou zmrzlinku? To je Noční LED lampička Mini Ice Cream Mint. No není roztomilá? Já jsem se do ní naprosto zamilovala.  Krásně svítí a takových stylových světýlek není nikdy dost. Starší syn s ní dokonce začal krmit lampu králíčka Miffyho :-). Další menší úložný prostor ukrývá Dětský kufřík Mint ve velikosti L, jenž pojme všechny naše malé hračky, které doma máme - např. z kinder vajíček. Díky němu zůstanou mimo dosah našeho nejmenšího člena a já nemusím mít strach, že by něco spolkl.


Celkový dojem pak podtrhuje velký Taburet s koženou rukojetí Black&Blue, na kterém můžu sedět i já a kreslit či modelovat spolu s malým - navíc opravdu pohodlně. Sedí se na něm dobře a hned se dočkal uznání i od našeho dvou a půl letého Matýska.




Snad se vám můj styling pokojíčku líbí stejně jako mně a našim dětem!


Za tým Nordic Day přeje krásné jarní a prosluněné dny Tereza.


1 komentář:

Děkujeme za vaši návštěvu a komentáře! :-)