2014/03/13

Zabydlujeme / Ložnice v Nordic stylu

Naši ložnici jsme se rozhodli proměnit ve stylu Nordic a nebylo třeba žádných složitých úprav ani zásahů. Dokonce to trvalo jen jedno odpoledne! Jestli máte chuť na změnu, můžete se inspirovat, je to jednoduché a zvládnete to také, tak s chutí do toho! :-)

Jediné, co bylo v tomto koutku původní byla stará masivní postel, která dostala nový bílý nátěr a i když to na fotkách moc není vidět, vypadá teď mnohem lépe a malý prostor krásně odlehčila. Přetřít se dá opravdu téměř cokoliv - šatní skříně, noční stolky, proutěné doplňky i poličky a vše ohromně prokoukne! Protože postel taky bývá nejvýraznějším kusem nábytku v celé místnosti, dají se s ní dělat divy, a to hlavně pomocí změny ložního prádla nebo přehozu s barevnými polštářky. Já jsem vybrala bavlněné povlečení od By Nord s fotopotiskem vlka, které severem opravdu dýchá a doplnila jej ještě úžasnou velkou hřejivou oboustrannou černobílou dekou od Pii Wallén s křížky, která může sloužit i jako přehoz, ale hlavně kdykoliv a kdekoliv opravdu zahřeje. Celková barevnost je decentní v odstínech bílé, šedé a černé s hnědou a měděnou na pár malých detailech. Aby nás v ložnici nic nerušilo a vyzařoval z ní klid. A taky proto, že když bude chuť na výraznější barevnost, stačí jen vyměnit dekorace a deku s polštářky za jiné více barevné a opět bude celá ložnice působit jinak.

Noční stolky nutně nemusejí být stejné, naopak, čím originálnější, tím lepší! Jedním se tak stala velká bílá truhla na kolečkách HK living, jenž má dostatečnou odkládací plochu, ale hlavně úložný prostor uvnitř třeba právě na deku Pia Wallén a další polštářky. Druhým je malá bílá dřevěná stolička Bloomingville ideální do malých protor a pro toho, kdo potřebuje mít po ruce věcí minimum ;-).

Hodně také udělá změna osvětlení! Správně zvolená stylová lampička nebo závěsné světlo se stane vyjímečným a nadčasovým solitérem, jenž celý prostor ozvláštní. Tahle s názvem Game Black značky House Doctor mě opravdu dostala. Minimalistický design, dokonalé linie a famózní kontrast černého matného kovu s vysoce lesklým povrchem uvnitř cylindru, wow!

A potom už stačí pár drobností, které máte rádi - samozřejmě mohou barevně ladit s dalšími doplňky :-). Jako třeba vonná svíčka Anýz a Pačuli v designovém balení Compagnie de Provence, hravá dřevěná písmena Design Letters přilepená na stěnu washi páskami nebo bílý ručně šitý kožený marocký puf na odkládání např. rozečtené knížky. Pak ještě trochu zeleně - se stylovými vázami a květníky si rovněž můžete vyhrát, designové plakáty nad postel také přilepit washi páskami - jdou tak jednoduše podle nálady vyměnit za jiné motivy. Ranní čaj do postele je servírovaný z porcelánové konvičky, jenž má uvnitř "vestavěné" sítko a hrníčků Design Letters s typografií od Arne Jacobsena na elegantním černém tácu Cross Black z březového dřeva. Atmosféru dotváří jemný svícen na čajovou svíčku Madam Stoltz s bronzovou metalízou uvnitř. To už se vám opravdu nebude chtít z nového místa pro snění ven ;-)...











Pokud najdete odvahu na změnu ve stylu Nordic i ve vaší ložnici nebo jste ji už přetvořili k obrazu svému, dejte nám vědět, jak jste si poradili vy, rádi nakoukneme. :-)

A jestli bude třeba, více ložnicové inspirace opět najdete na našem Pinterestu TADY a TADY nebo mi napište sem na blog a ráda vám s výběrem nových doplňků či dekorací poradím.

Držím vám palce!

Šárka


12 komentářů:

  1. to je nádhera! Z povlečení a čajového setu jsem teda úplně mimo!:) Krása:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme Jenn! Set to vyloženě není, ale Design Letters jdou právě takhle skvěle kombinovat ;-). Krásný den

      Vymazat
  2. Vypadá to všechno krásně!!! Ovšem, co mi nedá spát, je ta bílá bedna na kolečkách vedle postele :-) Jen se mi nelíbí cena :-D Asi nakonec vezmu za vděk velkou vojenskou bednou s víkem od munice, kterou mi nabízel táta.... Jen jsem zvědavá, jak z ní dostanu ten ošklivý zelený nátěr :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to všechno krásně!!! Ovšem, co mi nedá spát, je ta bílá bedna na kolečkách vedle postele :-) Jen se mi nelíbí cena :-D Asi nakonec vezmu za vděk velkou vojenskou bednou s víkem od munice, kterou mi nabízel táta.... Jen jsem zvědavá, jak z ní dostanu ten ošklivý zelený nátěr :-D :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko je opravdu úžasná! Cena je vyšší u většiny skandinávského nábytku, bývají to potom ale originální solitéry na celý život ;-). Já jsem taky měla vojenský kufr a šlo to jedině louhem, tak zkus také :-). Hezký pátek i víkend a děkujeme za zastavení se!

      Vymazat
    2. Jojo, já vím. Jen mít na ty všechny krásné kousky koruny :-) Louh vyzkouším a uvidím, jak to dopadne. Díky za radu a taky přeju hezký víkend!!!
      Š.

      Vymazat
  4. Vypadá to stylově, jen mít peníze na ty všechny krásný věci ;-), to se pak dekoruje :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti to jo, tady jsme se vyřádili :-D. Někdy ale stačí třeba jen dva kousky a hned vše prokoukne! Já sama jsem začala s povlečením a to ložnici opravdu změnilo přesně tak, jak jsem si dlouho přála ;-). Díky za návštěvu a hezký víkend.

      Vymazat
  5. To povlečení je parádní s tou dekou ááách +:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Šári, vypadá to úžasně !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za vaši návštěvu a komentáře! :-)